oduncu baba kimdir | www.oduncubaba.com

Oduncu Baba kimdir, nedir?
Oduncu Baba anladığım kadarıyla bir yaşam tarzı. Şehrin karmaşasından sıkılan insanlar için doğmuş bir ruh. ODUNCUBABA sanki bütün zorundalıklara karşı çıkan bir insan. Özgür bir insan. Betimlemesini tam yapmak gerekirse oduncubaba, güçlü, kaslı, sakallı, oduncu gömleği ve elinde nacağı yada baltası olan bir tipleme. Karakteri ise kesinlikle agresif, oldu bittilere gelmeyen sinirli ama bir okadar da insancıl biri. Doğa yı seven, doğada yaşamayı seven, doğada kendini rahat hisseden bir tip. Yardımsever biri.

Adam gibi adam oduncubaba. Bu yeni marka beni heycanlandırdı. Sanki içimizde olan duyguların dışa vurumu olan bir marka gibi görünüyor. Kendimden çok şey hissettim. Oduncu gömleği, balta tutuşu, ormanda kamp yapması. değişik geldi. www.oduncubaba.com yaşam stili bence çok başarılı ve iyi planlanmış bir olgu.

Marka daha çok taze ama inanıyorum bu marka dünyada en çok konuşulan markalar arasında yer alacak. Tıpkı bir harley motorları gibi. Tıpkı starbox cofee gibi bir akım oluşturacak.

www.oduncubaba.com sitesini takip etmeye ve ürünlerini almasam bile hazırladıkları görseller ve videoları izlemek beni rahatlatıyor.

Bakalım neler olacak. Takip te kalıp izlenimlerimi sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.
şimdilik bu kadar.


sosyal medya adreslerini buraya yazıyorum.
instagram
facebook

Yorumlar