ÖNCE KENDİMİZİ SORGULAYALIM!

Hayatımızda herşeyi eleştirmeyi çok iyi biliyoruz. Özelliklede iktidarda bulunanları ama hiç dönüpte kendimize bakmıyoruz. Şahsen milletin ve vatanın için neler yapıyorsun ki başkalarını eleştiriyorsun. Yok yolları beğenmiyorum belediye çalışmıyor. Maaşım az vs vs.  hep eleştiri geçen günlerde arkadaşımla yolda yürürken gördüğüm manzara gerçekten beni çok üzdü. Bunu yapan terörist hadi düşünmedi peki şehrin göbeğinde milletin malı olan bu çöp tenekesi bu hale gelesiye kadar hiçmi kimse görmedi. Yazık.

Daha ileri bir ülke olmamız için önce toplumumuzun kendini geliştirmesi gerekiyor. Bunu bu hale getiren zihniyet yok olmadıkça bizden bir bok olmaz. Bu şerefsizliği yapanın çocuklarıda muhakkak ailesine benzeyeceğinden bu oluşum süre gelip gider. 

Ben elimden geldiğince çevremdeki olumsuzlukları gidermek için çaba gösteriyorum. Yanlış birşey olduğu zaman sosyal sorumluluğumu yerine getirip uyarılarda bulunuyorum. Çocuklarımada bu doğrultuda yetiştirme konusunda çaba gösteriyorum. 

Daha güzel bir ülke için hepimizin bir olması gerekiyor. İnş. bu tür olumsuzlukları daha az görürüz hayatımızda. 



Yorumlar